A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Великоновосілківський професійний ліцей

Урок№8. Тема:Обслуговування трансмісії та гальм комбайна

Дата: 05.09.2023 21:32
Кількість переглядів: 29

Підготовка ходової частини.

 

1.     Варіатор ходової частини. Регулювання варіатора ходової частини повинно відповідати таким умовам: при перемінному переміщенні блоку шківів в крайні положення пас на великім діаметрі повинен розміщатись на рівні шківа, а важіль - опиратись в регулювальний гвинт; натяг пасів повинен відповідати нормам; при перевірці натягу блок шківів повинен бути встановлений у верхнє положення. Перекіс шківів, який буде знайдений, усувається регулювальними гайками.

2.     Зчеплення. Регулювання зчеплення ходової частини і механізму переключення передач повинні відповідати таким умовам: вільний хід педалі повинен бути в межах 25-35 мм. шо відповідає зазору 1,5-2,5 мм між регулювальним гвинтом упорного важеля і важеля валика виключення. При перевірці цього зазору натиснути викруткою на важіль валика виключення до упору відтискного підшипника у відтискні важелі. У початковому положенні упорного важеля поршень повинен розміщуватись біля днища гідроциліндра; це положення встановлюється регулюванням довжини тяги поршня. Педаль зчеплення в початковому положенні повинна притискуватись до підлоги кабіни, а при виключеному зчепленні не повинна залягати; ці положення встановлюються регулюванням стиску пружини педалі.

3.     Коробка передач. Довжина тяги механізму переключення передач повинна бути відрегульована так, щоб при нейтральному положенні важеля гнізда в кулісах знаходились один проти другого.

 Довжина тяги механізму блокування повинна бути відрегульована так, щоб виконувався, без перешкод, процес переключення передач.

4.      Гальма. Стан гальмівної системи повинен відповідати таким умовам. Зазор між стрічкою і  шківом стоянкового гальма повинен бути однаковим по всій довжині стрічки і дорівнювати 1 мм. Верхнє положення важеля повинно фіксуватись на 10-12-ому зубцю. Робоча педаль гальма повинна мати вільний хід 25-35 мм. Якщо педаль «провалюється», то це означає, що в систему попало повітря. В такому разі необхідно перевірити рівень рідини в бачку та видалити повітря із системи. Якщо після видалення повітря хід педалі перевищує допустиму величину, необхідно зняти ведуче колесо і заміряти щупом зазори між кінцями гальмових колодок та гальмовим барабаном. Якщо зазор більше 0,2 мм, необхідно зменшити його, обертаючи викруткою ков- пачкову гайку. Якщо після усунення всіх попередніх несправностей хід педалі залишається більше допустимого, то необхідно збільшити довжину штовхача головного гальмового циліндра.

5.     Керовані колеса.  Конічні підшипники керованих коліс регулюють на беззазорний стан так, щоб при сильному розгоні колеса рукою, воно робило 8 обертів до зупинки.

 Сходження коліс повинно бути в межах 1,5-3,0 мм.КОРОБКА ПЕРЕДАЧ, ВЕДУЧИЙ МІСТ, КІНЦЕВІ ПЕРЕДАЧІ, РОЗДАВАЛЬНІ КОРОБКИ, ГОЛОВНІ ПЕРЕДАЧІ, ДИФЕРЕНЦІАЛИ.Ремонтують при виникненні дефектів у деталях корпусів, при спрацюванні шестерень, валів, шліцьових і шпонкових з’єднань, підшипників кочення та гнізд під підшипники, а також деталей механізмів повороту гусеничних тракторів.Деталі корпусу  ремонтують при появі тріщин, пробоїн, збільшенні посадкових отворів під втулки підшипників і їх гнізда, у разі пошкодження різьбових з’єднань та жолоблення з’єднувальних площин.Дефекти шестерень: спрацювання зубів по товщині і довжині, пошкодження пазів під вилку переключення передач, спрацювання шліцьових канавок, викришування зубів. Спрацьовані шестерні вибраковують. Спрацьовані пази під вилку переключення передач проточують до одержання рівних бічних поверхонь, а вилки наварюють і обробляють відповідно до ширини паза. Шестерні із спрацьованими шліцьовими канавками ремонтують, розточуючи отвори з наступним запресуванням у них шліцьової втулки. Втулкив отворі закріплюють штифтами або припаюють.Вали  бувають зігнутими, крученими  або на них спрацьовані посадковімісця та пошкоджені різьбові, шліцьові і шпонкові елементи. Зігнутий вал встановлюють у центри , індикатором визначають ступінь і місце прогину, потім вал виправляють у холодному стані на пресі. Биття вала більш ніж 0,1мм не допускається. Скрученість валів визначають рейсмусом по прямолінійності шліцьових пазів. Для цього їх кладуть на призми. Скручені вали вибраковують.Посадкові місця валів у разі значного спрацювання відновлюють наплавленням, обсадкою, роздачею або встановлюють втулки. Спрацьовану різьбу звичайно проточують. Після цього нарізають нову і виготовляють для неї гайку відповідного розміру.Спрацьовані шліцьові виступи і шпонкові канавки на валах ремонтують наварюванням з наступною обробкою до потрібного розміру.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора