A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Великоновосілківський професійний ліцей

Урок №26

Дата: 17.03.2020 15:36
Кількість переглядів: 148

Урок №26

Тема:  «Спрацювання колінчатого валу і клапанних гнізд»

  • Відновлення роботи колінчатого валу
  • Відновлення роботи клапанних гнізд і клапанів

«Відновлення роботи колінчатого валу»

Технологічні процеси відновлення сталевих колінчастих валів
наплавленням можна умовно розділити на наплавку з наступною
термообробкою і наплавку під долегованим флюсом без наступної
термообробки.
При відновленні шийок сталевих колінчастих валів великого діаметра, наприклад дизельних двигунів великої потужності, практичний інтерес представляє спосіб, заснований на застосуванні високолегованого порошкового дроту. Наплавлення здійснюється під флюсом. Однією з умов досягнення високої втомної міцності вала є наплавка близькогалтельних зон валів дротом, що забезпечує одержання високопластичного наплавленого металу з дрібнозернистою структурою.
Відновлення деталей методом електродугової металізації. При
відновленні деталей методом електродугової металізації широко
використовують серійні установки електродугового напилення типу КДМ- 2 і
стаціонарні металізатори ЕМ-14М і ЕМ- 15.

Детальніше: Відновлення роботи колінчатого валу

 

«Відновлення роботи клапанних гнізд і клапанів»

Відновлення клапанних гнізд. При зносі клапанних гнізд, що не перевищує гранично допустимий, відновлення їх працездатності зводиться до утворення необхідного кута фаски. Перед обробкою фасок клапанних гнізд замінюють зношені направляючі втулки стрижня клапана на нові і обробляють їх рядків, яка встановлюється в оправлення. Оброблене отвір використовують в якості технологічної бази при зенковании фаски клапанних гнізд, що забезпечує необхідну співвісність отворів втулок і клапанних гнізд. Обробку клапанних гнізд виробляють з використанням плаваючого патрона. При зносі клапанних гнізд вище допустимого їх відновлюють установкою клапанних сідел.
Притирання клапанів. Перед розбиранням головок циліндрів очистити їх від масла і нагару і позначити порядкові номери клапанів на торцях тарілок для того, щоб при складанні встановити їх на свої місця.
Для притирання клапанів використовувати спеціальну притирочную пасту, приготовану шляхом ретельного перемішування трьох частин (за об'ємом) мікропорошку зеленого карбіду кремнію з двома частинами моторного масла і однією частиною дизельного палива. Перед вживанням притирочную суміш ретельно перемішати, так як при відсутності механічного перемішування мікропорошок здатний осідати.

Детальніше: Відновлення роботи клапанних гнізд і клапанів

 

Домашне завдання:
Відповісти на запитання з записами в зошиті: 

  • Який нормальний зазор повинен бути у шатунних підшипниках?
  • Які роботи виконуються перед розбиранням головок циліндрів?

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора