A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Великоновосілківський професійний ліцей

КОНТРОЛЬ ЗА ЯКІСТЮ ПЛАНУВАННЯ, СТАНОМ ВЕДЕННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ У ВЕЛИКОНОВОСІЛКІВСЬКОМУ ПРОФЕСІЙНОМУ ЛІЦЕЇ

Дата: 01.06.2022 10:18
Кількість переглядів: 284

КОНТРОЛЬ ЗА ЯКІСТЮ ПЛАНУВАННЯ, СТАНОМ ВЕДЕННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Пам'ятка з вивчення стану поурочно - тематичного планування

1.Своєчасність складання поурочно - тематичного планування.

2.Відповідність поурочно - тематичного планування програмі.

3.Доцільність розбивки тем за тематичним оцінюванням.

4.Чи передбачені форми проведення практичної частини програми (уроки розвитку зв'язного мов­лення, диктанти, контрольні, лабораторні, практичні роботи тощо).

Пам'ятка

з вивчення стану поурочного планування

1.Наявність, систематичність поурочного планування.

2.Вміння ставити мету уроку і підбирати навчальний матеріал відповідно до мети.

3.Планування методів, форм проведення уроку, засобів навчання.

4.Планування особистісно орієнтованої навчальної діяльності учнів.

5.Планування формування загальнонавчальних та предметних умінь і навичок.

6.Планування підготовки до проведення підсумкового оцінювання з теми.

7.Доцільність планування обраної структури уроку віку, навчальним можливостям учнів та зміс­ту уроку.

8.Диференціація та індивідуалізація при плануванні змісту домашнього завдання. Відповідність обсягу завдання нормам.

Пам'ятка

вивчення стану виконання навчальних планів і програм

1.Готовність поурочно – тематичних  планів педагогічних працівників, їх відповідність вимогам програм (пере­віряється до 10.09 та до 10.01).

2.Проходження програмового матеріалу згідно з поурочно – тематичним  планом (перевіряється один раз на місяць).

3.Заміна уроків (перевіряється щоденно).

4.Зведений облік пропущених педпрацівником  уроків, заміни уроків (перевіряється один раз на місяць).

5.Виконання практичної частини програми (перевіряється один раз на місяць).

6. Виконання навчальних програм за записами в журналах (перевіряється один раз на семестр, доцільно кінець грудня — початок січня, середина квітня, кінець травня).

Примірна структура бесіди адміністрації навчального закладу з педагогічним працівником  за підсумками семестру

1. Виконання навчального плану, програми. Кількість уроків за навчальним планом, фактично проведено. Якщо є відставання, то вказати причини. Розробка заходів з ліквідації відставання.

Виконання практичної частини програми. Система письмових робіт, їх кількість, якість виконання учнями.

2. Рівень навчальних досягнень учнів. Чи всі проведені тематичні оцінювання, кількість учнів, які не здали всі передбачені тематичні оцінювання, причини. Робота з координації навчальних досягнень здобувачів освіти . Виставлення балів за семестр, обґрунтування виставлених окремих балів.

3. Робота педагога з підвищення рівня навчальних досягнень учнів. Якість підготовки до уроків. Робота з формування інтересу до знань, навчання, над розвитком пізнавальних інтересів, мислення.  Робота з підготовки учнів до тематичного оцінювання. Форми їх проведення. Використання на­очності, приладів, посібників, технічних засобів навчання на різних етапах уроку.

Контроль за рівнем засвоєння програмового матеріалу учнями.

4.Позакласна робота з предмета. Гуртки, клуби за інтересами. Предметні вечори, олімпіади, конкур­си, учнівські конференції, випуск стінгазет тощо.

5.Робота педагога як класного керівника. Чи якісно виконано план виховної роботи на семестр? Які виховні заходи вдалися найкраще?

Рівень вихованості учнів групи. Робота з батьками.

6. Робота з підвищення педагогічної майстерності. Робота з самоосвіти.

Участь у семінарах, нарадах, засіданнях методичних комісіях.

Відвідування уроків у педпрацівників.

Робота з вивчення і впровадження в практику роботи  передового педагогічного досвіду.

Які підготовлено методичні розробки уроків, доповіді, публікації тощо?

7. Які відчуває труднощі в роботі, яка потрібна допомога?

8. Підсумки роботи (доцільно, щоб педпрацівник проводив підсумки своєї роботи за результативністю (рівень навчальних досягнень та вихованості учнів) у динаміці).

Примітка: під час проведення співбесіди дирекція враховує результати внутрішньошкільного контролю, про­веденого у даного педпрацівника; за підсумками співбесіди адміністрації навчального закладу, коли приймає рекомендації щодо покра­щення роботи, вивчення кращих сторін роботи тощо.

Пам'ятка з вивчення стану ведення журналів

1.Раціональність розбивки сторінок журналу за предметами.

2.Відповідність відомостей про учнів і батьків даним особових справ.

3.Своєчасність та правильність ведення зведеного обліку відвідування учнями навчальних занять, відповідність його поурочному обліку.

4.Своєчасність та правильність оформлення записів у журналі про проведений урок.

5.Стан тематичного обліку навчальних досягнень.

6.Стан семестрового, річного оцінювання.

7.Якість ведення зведеного обліку навчальних досягнень учнів.

8.Якість навчальних досягнень учнів.

9.Об'єктивність оцінювання навчальних досягнень.

10.Зміст, характер і обсяг домашнього завдання, його диференціація.

11.Виконання навчального плану.

12.Стан та якість виконання навчальних програм.

13.Культура ведення журналу. Дотримання єдиних вимог щодо його ведення. Обумовленість допу­щених виправлень.

14.Своєчасність та якість виконання педпрацівниками пропозицій, даних дирекцією в процесі пере­вірки.

Пам'ятка з вивчення стану ведення учнівських зошитів

1.Наявність зошитів у всіх учнів групи.

2.Якість підпису зошитів. Дотримання єдиних вимог.

3.Обсяг роботи (зіставлення зробленого на уроці і вдома).

4.Характер письмових робіт (репродуктивний, творчий).

5.Рівень диференціації навчальної учнів.

6.Рівень навчальних досягнень учнів (визначається в основному за зошитами для контрольних, лабораторних, практичних робіт, тематичного оцінювання).

7.Якість виконання практичної частини навчальних програм.

8.Систематичність та якість виконання домашніх завдань.

9.Перевірка зошитів викладачами (періодичність перевірки відповідно до вимог МОН України, якість перевірки, характер оцінки письмових робіт, дотримання критеріїв оцінювання).

10. Ефективність роботи над помилками (методи виправлення, наявність системи роботи над помилками).

11. Культура ведення. На основі чого виставляються оцінки за зошити в журнал. Відповідність оцінок за письмові роботи в журналі оцінкам у зошитах.

Пам'ятка з вивчення результативності роботи навчального кабінету

1.Відповідність обладнання кабінету Типовому переліку.

2.Забезпеченість кабінету технічних засобами навчання та наявність умов для їх комплексного використання.

3.Забезпеченість кабінету аудіовізуальними посібниками, роздатковим матеріалом.

4.Забезпеченість кабінету програмовою літературою, словниками, довідниками, підручниками.

5.Систематизація навчального обладнання, аудіовізуальних посібників, роздаткового матеріалу, лі­тератури.

6.Стан ведення інвентарної книги.

7.Відповідність меблів кабінету санітарно-гігієнічним вимогам.

8.Стан збереження обладнання, посібників, літератури, меблів.

9. Наявність навчальних матеріалів з предмета (програми, тексти контрольних робіт, матеріали для проведення тематичних оцінювань тощо).

10. Наявність методичних рекомендацій, розробок уроків та позакласних заходів.

11. Наявність матеріалів для позакласної роботи з предмета (матеріали щодо проведення вечорів, олімпіад, конкурсів, занять гуртків тощо).

12.Естетичне оформлення кабінету. Доцільність експозицій кабінету.

13.Матеріали з техніки безпеки.

14.Органи самоврядування кабінету та їх робота.

15. Вплив навчального кабінету на результативність навчально-виховного процесу в навчальному закладі (на основі вивчення уроків та позакласних заходів, співбесіди з учнями та педагогічними працівниками).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора