Методичні рекомендації щодо можливих варіантів організації ПКА та ДКА в умовах воєнного стану
Про методичні рекомендації щодо можливих варіантів організації ПКА та ДКА в умовах воєнного стану14:39 24.04.2022
Роль методичної роботи в підвищенні рівня професійної підготовки педагогічного працівника
Якість освітнього процесу ліцею, його результати певною мірою залежать від педагога, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності.
З метою поліпшення фахової підготовки педагогічних кадрів у ВПЛ здійснюється методична роботу, яка спонукає кожного педагогічного працівника до підвищення свого фахового рівня; сприяє взаємному збагаченню членів педагогічного колективу педагогічними знахідками, дає змогу молодим педагогам вчитися педагогічної майстерності у старших і досвідченіших колег, забезпечує підтримання в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку.
У процесі методичної роботи здійснюються підвищення наукового рівня педагогічного працівника, його підготовка до засвоєння змісту нових програм і технологій їх реалізації, постійне ознайомлення з досягненнями психолого-педагогічних дисциплін і методик викладання, вивчення і впровадження у практику передового педагогічного досвіду, творче виконання перевірених рекомендацій, збагачення новими, прогресивними й досконалими методами і засобами навчання, вдосконалення навичок самоосвітньої роботи педагогічного працівника, надання йому кваліфікованої допомоги з теорії та практичної діяльності.
Сучасна школа потребує вироблення нових підходів до організації методичної роботи.
Основними принципами організації методичної роботи у ЗП(ПТ)О є:
• демократизація та гуманізація навчального процесу;
• цільовий підхід до організації методичної роботи відповідно до програмних цілей ЗП(ПТ)О та напрямків його діяльності ;
• організація роботи з педагогічними кадрами на основі потреб та реального рівня професійної компетентності.
• системність та систематичність;
• науковість;
• оперативність та мобільність;
• прогностичність та випереджувальний характер;
• оптимальне поєднання індивідуальних і колективних форм;
• пріоритет знань та моральних цінностей.
Основними завданнями методичної роботи є:
• організаційно – методичне забезпечення програм розвитку ЗП(ПТ)О;
• удосконалення змісту, форм і методів навчання та виховання учнівської молоді, забезпечення єдності, органічного взаємозв’язку загальноосвітньої та професійної підготовки учнів і слухачів на основі принципів гнучкості, наступності, прогностичності, ступневості професійно-технічної освіти;
• розвиток педагогічної та професійної майстерності педагогічних працівників, їх загальної культури , створення мотивації і умов для професійного вдосконалення;
• інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблем педагогіки, психології, інформування про досягнення науки, передового
педагогічного та виробничого досвідів;
• організаційно-методична допомога у розвитку педагогічної творчості, експериментально-дослідницькій роботі, впровадженні результатів наукових досліджень, передового досвіду, педагогічних технології тощо;
• створення комплексно –методичного забезпечення предметів і професій, розробка та видання навчальних, методичних посібників, рекомендацій, наочних засобів навчання;
• забезпечення інтеграції освітнього процесу, науки і практики;
• підготовка до атестації педагогічних працівників
Методичні рекомендації щодо можливих варіантів організації ПКА та ДКА в умовах воєнного стану
Про методичні рекомендації щодо можливих варіантів організації ПКА та ДКА в умовах воєнного стану14:39 24.04.2022
Методичні рекомендації щодо організації дистанційної освіти на період карантину
Методичні рекомендації щодо організації дистанційної освіти на період карантину13:05 31.10.2021
10:43 17.09.2021