Причини через які учні та учениці не вчилися під час дистанційного навчання.
На запитання «Що б ти хотів(-ла) змінити в організації дистанційного навчання у своїй школі?» учні відповідали, що їм не вистачає:
- пояснень від учителів замість самостійного опрацювання
- презентацій навчального матеріалу, щоб краще зрозуміти тему уроку
- часу пояснення нових тем.
Серед причин, чому діти не могли навчатися та/або самостійно опрацьовувати навчальний матеріал, батьки найчастіше вказували на хворобу, відсутність інтернету та/або слабке його з’єднання.
У початковій школі 29% батьків зазначили, що діти не вчилися, бо самостійно не могли підключитися до онлайн-платформ, 20% – перебували у бабусі/дідуся, де немає відповідних умов для навчання, а 13% – бо не вміють вчитися самостійно.
Від 7% до 16% педагогів вказали, що учні/учениці самостійно опановували навчальний матеріал, частіше про це зазначали у селах, особливо у початковій школі. Щодня або кілька разів на тиждень 55% вчителів у селах та 47% у містах розміщували на спеціальному вебсервісі матеріали для самостійного опрацювання учнями базової та старшої школи.
Більше — у звіті про результати дослідження якості організації дистанційного навчання в школах України https://bit.ly/3ebA5oT
Дослідження проведене Державною службою якості освіти України у співпраці з ініціативою «Система забезпечення якості освіти», яка впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe, Support to Ukraine’s Reforms for Governance). «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади.