A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Великоновосілківський професійний ліцей

ДІАГНОСТИКА ПРОФЕСІЙНОГО РІВНЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ У ВПЛ

Дата: 11.06.2020 15:42
Кількість переглядів: 336

В практику роботи методичної служби Великоновосілківського професійного ліцею  ввійшла діагностика професійної діяльності педагогічних працівників.  Проведення діагностування -  одна із функцій методичної роботи стосовно конкретного педагогічного працівника. Воно має  аналітично оцінювальну функцію, сутність якої полягає передусім у критичному осмисленні існуючої педагогічної практики та особистого професійного досвіду і їх оцінювання.

Мета діагностування рівня професійної компетентності педагогічних працівників – надання необхідної допомоги педагогічним працівникам у професійному розвитку та врахування результатів організації в процесі системи методичної роботи.

Критерії оцінювання рівня сформованості компетенцій педагога:

• методичні знання;

• наукові знання;

• теоретичні знання (педагогічні, психологічні, професійні);

• технологічні знання (компетентність  і використання педагогічних технологій, конструювання уроків, здатність акумулювати і використовувати позитивний досвід діяльності колег). Прогнозування результатів, корекція, рефлексія власної діяльності тощо);

• моральна культура педагога, етика, естетична, загальна, духовна, мето­дична, фахова, дослідно-творча компетентність, культура праці та професійна етика, загальнопрофесійні уміння і навички (гностичні, конструктивні, комуні­кативні, організаційні тощо).

Характеристика методів педагогічного (діагностичного) дослідження

Теоретичні – аналіз, синтез, узагальнення, порівняння, класифікація, моделювання

Практичні – спостереження, опитувальні методи (анкети, бесіди, інтерв’ю), соціометрія,  метод незалежних характеристик, вивчення продуктів діяльності, документів

Математичні – реєстрація, ранжування, побудова шкали

Після коригування адміністрацією ліцею та керівниками методичних комісій діагностичних анкет педагогічних працівників за результатами діагностування складається діагностична карта ліцею у вигляді: по вертикалі – прізвища всіх педагогічних працівників, по горизонталі – основні, найбільш актуальні проблеми освітнього процесу, які були вміщені в діагностичних анкетах педагогічних працівників. Умовними позначками фіксується, що в роботі педагога добре, що задовільно, з яких питань йому необхідна методична допомога.

Пропонуємо вашій увазі загальну діагностичну карту підвищення рівня

методичної кваліфікації педагогічних працівників ліцею https://rada.info/upload/users_files/05536359/b459c0cf4547e1c5bc4edf808ad4b43d.pdf

Діагностична карта підвищення рівня методичної кваліфікації педагогічного працівника

Питання діагностики

 

Потребую допомоги

Достатньо

володію

Готовий поділитись досвідом

1. Календарно – тематичне планування роботи

 

 

 

2. Орієнтація на особистісні досягнення учнів

 

 

 

3. Володіння технологією проведення особистісно орієнтованого уроку

 

 

 

4. Визначення освітніх, виховних і розвивальних завдань уроку

 

 

 

5. Оволодіння змістом нових програм і підручників

 

 

 

6. Використання активних методів навчання

 

 

 

7. Раціональна єдність словесних, наукових і практичних методів навчання

 

 

 

8. Уміння організувати роботу учнів протягом всього уроку

 

 

 

9. Диференційована робота на уроці

 

 

 

10. Зв’язок з раніше вивченим, досвідом, набутим учнем

 

 

 

11. Формування вмінь учнів самостійно здобувати знання і застосовувати їх на практиці

 

 

 

12. Формування вмінь і навичок в учнів працювати з першоджерелами

 

 

 

13. Формування в учнів навичок самоконтролю

 

 

 

14. Забезпечення вчителем мотивації навчання і розвиток пізнавального інтересу учнів

 

 

 

15. Заохочення прагнень учнів знаходити свій спосіб роботи з навчальним матеріалом

 

 

 

16. Здійснення індивідуального підходу до учнів в процесі навчання і виховання

 

 

 

17. Використання міжпредметних зв’язків

 

 

 

18. Організація позакласної роботи з предмета

 

 

 

19. Здійснення роботи з профорієнтації учнів

 

 

 

20. Організація роботи з невмотивованими учнями

 

 

 

21. Володіння методикою проведення тематичного оцінювання

 

 

 

22. Вивчення і впровадження ППД

 

 

 

23. Оволодіння навичками вікової психології

 

 

 

24. Використання аудіовізуальних засобів та відеотехніки

 

 

 

25. Культура мовлення

 

 

 

26. Реалізація комунікативного підходу до навчання

 

 

 

27.Розвиток загальнонавчальних компетенцій учнів

 

 

 

28. Знання типів і структури уроків

 

 

 

29. Володіння технологією проведення особистісно орієнтованого уроку

 

 

 

30. Використання ігрових елементів, методика проведення нетрадиційних уроків

 

 

 

31. Самоаналіз уроку

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора