A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Великоновосілківський професійний ліцей

Тема №5 Особливості будови систем живлення двигунів та основи їх ТО. Газобалонні установки їх будова та ТО. Заняття № 36 Несправності системи живлення дизельного двигуна та способи їх усунення. ТО системи живлення дизельного двигуна.

Дата: 18.03.2020 12:43
Кількість переглядів: 7022

  

  

Основні несправності та ТО системи живлення дизельного двигуна

Фото без опису

 

Можливі несправності дизеля і способи їх усунення

Несправності двигунів найчастіше виникають внаслідок зносу деталей механізмів, порушення теплового і навантажувального режимів роботи, неякісної очищення палива і повітря, використання неякісного палива і масла. Понад 70% несправностей дизеля відносяться до системи живлення. Основні несправності дизеля і пускового карбюраторного двигуна, а також способи їх усунення приведені в таблиці.

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

ТО системи живлення дизельного двигуна

При ЩТО :

- перевіряють оглядом герметичність з’єднань системи живлення - перевіряють рівень палива в паливному баку

При ТО-1:

- зливають відстій з паливного бака - замінюють паливні фільтра , продувають або замінюють повітряний фільтр

При ТО-2

- виконують роботи ТО-1 - перевіряють кріплення приборів живлення - перевіряють і регулюють ПНВТ і форсунки на спеціальному стенді

При сезоном ТО

- виконують роботи ТО-1 - зливають паливо і промивають паливний бак.

 ТО-1. Перевірити кріплення впускного і випускного трубопроводів, паливних фільтрів і топлмвоподкачівающего насоса і герметичність повітропроводів від повітряного фільтра. Злити відстій з паливного, бака. Промити корпус і замінити фільтруючі елементи паливних фільтрів. Змастити шарнірні з'єднання приводів управління насосом високого тиску.

 ТО-2. Промити паливний бак. Перевірити кріплення глушника і всережімногб регулятора; герметичність системи живлення і циркуляцію палива, а також дію насоса високого тиску і форсунок. Відрегулювати частоту обертання колінчастого вала двигуна на холостому ходу. Через кожні 1000 год роботи фільтра фільтруючий елемент повітроочисника замінювати.

 При сезонному обслуговуванні провести очищення першого ступеня фільтра очищення повітря. Не рідше одного pasa в два роки проводити перевірку показань індикатора засміченості повітряного фільтра.

Домашнє завдання: Опрацювати та законспектувати заняття в зошиті.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора