A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Великоновосілківський професійний ліцей

Урок № 33

Дата: 16.04.2020 08:35
Кількість переглядів: 242

Урок № 33

Тема:  «Перевірка роботи паливного насосу »

Тиск палива в магістралі низького тиску перевіряють підключенням контрольного манометра між фільтром тонкого очищення й паливним насосом; при частоті обертання кулачкового вала 105010 об/хв максимальний тиск повинне бути не менш 4 кгс/см².

Момент початку нагнітання палива секціями паливного насоса може бути визначений за допомогою моментоскопа. Для цього від'єднують від секції ПНВТ, що перевіряється, паливопровід високого тиску.

Викрутивши штуцер з головки паливного насоса, виймають пружину нагнітального клапану і встановлюють замість неї пружину, що входить в комплект моментоскопу. Вкрутивши штуцер на місце, нагвинчують на нього накидну гайку моментоскопу. Прокачавши паливну систему ручним підкачувальним насосом до повного видалення бульбашок повітря, виконують повну подачу пального. Потім вручну провертають колінчастий вал двигуна до заповнення скляної трубки моментоскопу пальним.

Стискуючи сполучну трубку , видаляють частину палива і, продовжуючи прокручувати колінчастий вал, стежать за рівнем палива в скляній трубці 1. Початок підвищення рівня палива в трубці є моментом початку нагнітання палива секцією ПНВТ. Цей момент повинен наступити при куті повороту кулачкового вала за 20 ° до ВМТ.

У момент початку нагнітання палива першою секцією ПНВТ мітки на муфті випередження впорскування палива і корпусі насоса повинні співпасти.

Якщо кут повороту кулачкового валу насоса прийняти за 0° ( подача палива першою секцією насосу), то інші секції повинні починати подачу палива в наступному порядку: четверта- кут повороту 60°; друга - 120 °; п'ята - 180 °; третя - 240 °; шоста – 300°.

Найбільш складними операціями є перевірка і регулювання на спеціальних стендах паливного насоса високого тиску на початок подачі палива, рівномірність його подачі.

Паливопідкачуючий насос та паливний насос високого тиску перевіряють на стенді для перевірки паливної апаратури.


Відхилення початку подачі палива кожною секцією відносно першої не повинно перевищувати 0,5° кута повороту кулачкового валу, а нерівномірність подачі палива при встановленні рейки в положення максимальної подачі палива не повинна перевищувати 5% всього об’єму.

На стендах регулюються пускова і максимальна циклові подачі палива, а також робота все режимного регулятора: виключення подачі палива при зупинці двигуна, автоматичне виключення подачі палива при встановленій максимальній частоті обертання колінчастого вала двигуна і частоті початку роботи автоматичного регулятора.

При цьому стежать за можливою появою стукотів, місцевих нагрівів, підтікань палива, масла і інших несправностей. Усунувши виявлені несправності, приступають до регулювання насосу.

При випробуваннях і регулюванні на стенді справний паливопідкачуючий насос повинен мати певні значення продуктивності при заданому протитиску і тиску при повністю перекритому паливному каналі. Так, наприклад, для двигуна ЯМЗ - 236 при частоті обертання валу стенду 1050 об/хв подача повинна бути не менше 2,2 л/хв при протитиску 150-170 кПа, а тиск при повністю перекритому каналі складає 380 кПа. Паливний насос високого тиску перевіряють на початок, рівномірність і величину подачі палива в циліндри двигуна. Для визначення початку подачі палива застосовують моментоскопи (наведені вище) скляні трубки з внутрішнім діаметром 1,5-2,0 мм, що встановлюються на вихідному штуцері насоса, і градуйований диск (лімб), який кріпиться до валу насосу. При провертанні валу секції насосу подають паливо в трубки моментоскопів. Момент початку руху палива в трубці першого циліндра фіксують по градуйованому диску. Таке положення приймають за нульове - початок відліку.

 

Матеріали

Домашне завдання:
Відповісти на запитання з записами в зошиті: 

  • Чим перевіряють тиск у паливо проводі дизельного двигуна?
  • Прибори для перевірки тиску дизельного двигуна?
 

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора