A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Великоновосілківський професійний ліцей

Карантин 1

Дата: 06.05.2020 07:46
Кількість переглядів: 187

Великоновосілківський професійний ліцей

смт Велика Новосілка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальний план роботи

на період призупинення освітнього процесу

в Великоновосілківському професійному ліцеї

                                                смт Велика Новосілка

майстра в/н групи АС-52

Валентина Халабузара

З 12.03.2020 р. по 03.04.2020 р.

 

 

 

з/п

День тижня, дата

Зміст організаційно-методичної роботи

Відмітка про виконання, підпис

  1.  

Четвер,

12.03.20

  1. Робота із документацією.
  2. Оперативна нарада.
  3. Інформування батьків та здобувачів освіти про припинення навчального процесу , відповідно до наказу МОНвід 16 березня 2020 року № 406в телефонному та онлайн режимі.
  4. Консультація батьків про запровадження дистанційної форми навчання здобувачів освіти, та методи його впровадження.
  5. Написання індивідуального плану на час карантину.

 

  1.  

П’ятниця,

13.03.20

  1. Опрацювання теми «Організація дистанційного навчання під час карантину»
  2. Створення плану дистанційного навчання (розробка завдань та матеріалів до опрацювання, адаптація навчального контенту до онлайн середовища).
  3.  Встановлення дистанційного зв’язку зіздобувачами освіти та батьками, налагодження оптимального засобу комунікації між учасниками освітнього процесу .

 

 

  1.  

Понеділок,

16.03.20

  1. Пошук ресурсів для здійснення онлайн- навчання.
  2. Перегляд вебінару «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» «Промітеус»
  3. Консультації зі здобувачами освіти що до організації перевірки виконання дистанційних завдань.
  4.  Індивідуальні консультації для здобувачів освіти, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1.  

Вівторок,

17.03.20

  1. Опрацювання фахової літератури.
  2. Надання консультативної допомоги педагогічним працівникам , щодо наповнення навчальними матеріалами та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.
  3. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету «Основи технічного креслення»для здобувачів освіти групи АС-52 на сайт ліцея.
  4. Консультації з батьками в телефонному режимі.
  5. Збір виконаних  завдань здобувачів освіти групи АС-52.

 

  1.  

Середа,

18.03.20

  1. Індивідуальні консультації для здобувачів освіти, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
  2.  Перегляд вебінару Міністерства освіти і науки України щодо організації дистанційної роботи педагогічних працівниківзакладів освіти України у період карантину. «Всеосвіта»
  3. Індивідуальна консультація з Макаровим Г. , щодо виконання завдань дистанційно.

 

  1.  

Четвер,

19.03.20

  1. Упорядкування дидактичного матеріалу.
  2. Індивідуальні консультації для здобувачів освіти, які потребують допомоги підчас навчання в дистанційній формі.
  3. Опрацювання наказів МОН.

 

  1.  

П’ятниця,

20.03.20

  1. Збір виконаних  завдань здобувачів освіти групи АС-52.
  2. Індивідуальні консультації зіздобувачів освіти, щодо виконання завдань дистанційно.
  3. Опрацювання методичної літератури.

 

 

  1.  

Понеділок,

23.03.20

  1. Перегляд вебінару заступника Міністра освіти і науки Петро Коржевський, який розповідає про особливості дистанційного навчання у закладах профосвіти під час карантину. «Ютуб»
  2. Оповіщення у групі Инстаграм важливої інформації для батьків та здобувачів освіти, контроль за виконанням завдань учнями.

 

  1.  

Вівторок,

24.03.20

  1. Надання консультативної допомоги педагогічним працівникам , щодо наповнення навчальними матеріалами та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.
  2. Консультації з батьками в телефонному режимі.

 

  1.  

Середа,

25.03.20

  1. Підготовка і розміщення добірки цікавих та інформативних віртуальних екскурсій для здобувачів освіти.
  2. Поповнення майстерні дидактичними матеріалами та наочністю.
  3. Розроблення детальної програми для проходження здобувачами освіти виробничої практики.

 

  1.  

Четвер,

26.03.20

  1. Індивідуальні консультації для здобувачів освіти, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
  2. Оповіщення здобувачів освіти у групі Инстограмм про посилання Prometheus та медичної платформи INgenius, які пропонують  чудовий курс про коронавірусну інфекцію COVID-19.
  3. Збір виконаних  завдань здобувачів освіти групиАС-52.

 

  1.  

П’ятниця,

27.03.20

  1. Консультації з батьками в телефонному режимі.
  2. Перегляд онлайн – ресурсів  для студентів профтехів, розміщення посилань для здобувачів освіти

 

 

  1.  

Понеділок,

30.03.20

  1. Індивідуальна консультація з Біналієвом Ш. , щодо виконання завдань дистанційно.
  2. Оповіщення у групі  важливої інформації  для здобувачів освіти. Як правильно мити руки? Інструкція від UNICEF Ukraine.
  3. Збір виконаних  завдань здобувачів освіти групи АС-52.

 

  1.  

Вівторок,

31.03.20

  1. Оповіщення у групі  важливої інформації для батьків та здобувачів освіти, контроль за виконанням завдань здобувачами освіти.
  2. Індивідуальні консультації для здобувачів освіти, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

 

  1.  

Середа,

01.04.20

  1. Індивідуальні консультації для здобувачів освіти, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
  2. Перегляд вебінару: Використання можливостей «На Урок» для дистанційного навчання

 

  1.  

Четвер,

02.04.20

  1. Надання консультативної допомоги педагогічним працівникам , щодо наповнення навчальними матеріалами та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.
  2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
  3. Оповіщення здобувачів освіти у групі про пізнавальні освітні конкурси від «Всеосвіти».

 

  1.  

П’ятниця,

03.04.20

  1. Індивідуальні консультації для здобувачів освіти, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
  2. Корекція переліку навчально – виробничих робіт.
  3. Нарада
  4. Систематизація матеріалів виконаних здобувачами освіти.
  5. Перевірка завдань виконаних здобувачами освіти.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора