A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Великоновосілківський професійний ліцей

03.03.2022 Урок №22. Горюча суміш. Принцип дії та робота простійшого карбюратора.

Дата: 19.03.2022 19:56
Кількість переглядів: 107

Опрацювати урок та законспектувати в зошит, відповісти на контрольні запитання.

   Для повного згоряння палива потрібна певна кількість кисню, що міститься в повітрі.

   Визначено, що для повного згоряння 1 кг бензину треба 15 кг повітря. Суміш такого складу називається нормальною. Збіднена пальна  суміш містить на 1 кг бензину 15...17 кг повітря. Бідна пальна суміш містить в своєму складі понад 17 кг повітря на 1 кг бензину. Збагачена паливна суміш містить 13...15 кг повітря. Багата пальна суміш на 1 кг бензину має менше ніж 13 кг повітря.
   Для нормальної роботи двигуна на різних режимах потрібно мати різний склад пальної суміші.

   Під час пуску холодного двигуна сумішоутворення дуже погане, паливна суміш, яка готується в карбюраторі, має бути багатою, щоб компенсувати частину палива, котре конденсується на стінках циліндрів.                                                                                                                                                                       На холостому ходу для стійкої роботи двигуна потрібна збагачена паливна суміш.

    На середніх навантаженнях, коли від двигуна не вимагається повної потужності, для забезпечення його економічної роботи пальна суміш має бути збідненою.

   На повних навантаженнях, коли потрібна найбільша швидкість згорання суміші, щоб від двигуна дістати максимальну потужність,суміш має бути збагаченою.

   У разі різкого збільшення навантаження або частоти обертання колінчастого вала суміш має бути різко збагаченою, в противному разі двигун зупиниться.

   Процес приготування пальної суміші певного складу поза циліндрами двигуна називається карбюрацією, а прилад, в якому відбувається цей процес, - карбюратором.                                                                                           

   Найпростіший карбюратор (рис. 2.37) складається з поплавцевої А і  змішувальної Б камер. У першій є поплавець 2, шарнірно закріплений на осі, а також голчастий клапан 3. У змішувальній камері розміновано дифузор 7 і дросельну заслінку 8. Дифузор забезпечує збільшення швидкості повітряного потоку в центрі змішувальної камери, а дросельною заслінкою змінюють прохідний переріз для пальної суміші й тим самим регулюють ту її кількість, що надходить з карбюратора в циліндри двигуна.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора