A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Великоновосілківський професійний ліцей

Тема №3 Основи безпеки керування трактором і зерно - і кукурузозбиральним комбайном. 29.11.22 Заняття №13. Основи безпеки керування зерно - і кукурузозбиральним комбайном.

Дата: 01.11.2022 18:58
Кількість переглядів: 331

Опрацювати та законспектувати зошит, відповісти на контрольні запитання.

Обои техника, комбайны, жатва, комбайн, поле картинки на рабочий стол,  скачать бесплатно.

1. Загальні вимоги безпеки

1.1. До роботи на комбайнах допускаються особи не молодші 18 років, що мають посвідчення тракториста-машиніста.

Можуть допускатися неповнолітні не молодші 17 років при наявності в них:

-         дозволу медичної комісії;

-         згоди профспілкового комітету;

-         посвідчення тракториста-машиніста.

Тривалість робочого тижня неповнолітніх не повинна перевищувати 36 годин.

1.2. Перед початком збиральних робіт комбайнер і члени екіпажу повинні пройти інструктаж по техніці безпеки на робочому місці з оформленням в журналі.

1.3. Не можна переодягатися поблизу рухомих механізмів.

1.4. Перевірку поля, розбивання його на загінки, проведення прокосів, обкосів проводять тільки в світлий час.

1.5. Забороняється встановлювати на комбайні додаткові сидіння.

1.6. Не допускається керування комбайном після вживання алкогольних напоїв.

                                                                          2. Під час роботи.

2.1. Під час руху комбайна забороняється залишати його без керування.

2.2. Забороняється керувати комбайном стоячи.

2.3 При поворотах і розворотах швидкість руху знижувати до 3-4 км на годину.

2.4 Після дощу переїжджають через канави, рухаючись вздовж схилів, на поворотах і т.п. слід тільки на першій передачі.

3. Заходи безпеки при транспортних переїздах.

3.1. При перегоні кількох комбайнів, незалежно від відстані перегону, призначається старший по колоні.

3.2. Перед переїздом через дорогу слід зупинитись і впевнитись у тому, що шлях безпечний і немає поблизу транспорту.

3.3. При русі по шляхах в денний час кінці жатки позначають попереджуючими червоними прапорцями, а в нічний час – червоними сигнальними лампочками. Вивантажуючий шнек повинен бути встановлений в транспортне положення.

3.4. При наближенні до охороняємого залізничного переїзду необхідно керуватися попереджуючими знаками „Залізничний переїзд” „Стережись поїзда” сигналами світлофорів звуковими сигналами положенням шлагбаумів та вказівками чергового по переїзду. При закритому положенні шлагбаума чи червоному світлі світлофора – зупинись не ближче 5 м до шлагбаума.

3.5. При наближенні до неохороняємого залізничного переїзду, знизити швидкість руху. Не доїжджаючи 10 м до найближчої рейки залізничної дороги, зупинись і впевнись у відсутності поїзда. Переїжджати через переїзд слід з швидкістю 3-4 км/год, при цьому переключати передачу під час руху не дозволяється.

3.6. Не можна проїжджати під лінією електропередач, якщо відстань від найвищої точки комбайна до електропровода менше 2 м.

3.7. При русі комбайнів один за одним або за колісним трактором слід витримувати інтервал не менше 30 м. На підйомах і спусках інтервал збільшують до 50 м. Триматися правої сторони і стежити, щоб відстань між зустрічними машинами і крайніми виступами комбайнів була не менше 2 м.

3.8. Обганяти транспорт, що рухається з швидкістю понад 10 км/год забороняється.

3.9. При зупинці комбайна ставити його тільки на узбіччі дороги, залишаючи достатньо місця для проїзду.

В нічний час габарити комбайна повинні бути позначені червоними лампочками.

3.10. На спусках і підйомах слід рухатись на першій передачі, на мінімальних оборотах двигуна.

Максимально допустимий спуск не повинен перевищувати 150. Під час спуску з гори і при підйомі не можна включати муфту щеплення і переключати передачу. На випадок вимушеної зупинки включати гальма зафіксувати їх в загальмованому стані, під колеса підкласти упори.

3.11. Рух заднім ходом, а також розвороти і повороти виконувати на малій швидкості, подавши сигнал і впевнившись у відсутності людей на шляху руху. При русі заднім ходом ногу тримати на педалі гальма.

3.12. Переїжджати вбрід можна тільки у виключних випадках при підготовленому з‘їзді в місцях з піщаним дном і при умові, що рівень води в місцях переїзду не перевищує 0,5 м. В‘їзд і виїзд повинні бути пологими.

3.13. Рухатись через брід слід на першій передачі з постійною швидкістю, без гальмування, зупинок і різкої зміни числа обертів двигуна.

3.14. При переїздах через мости керуватися установленими біля них знаками вантажопідйомності і шириною проїжджої частини.

3.15. В тумані, а також під час дощу, при недостатній видимості включати освітлення і періодично подавати звуковий сигнал.

3.16. При русі по слизькій дорозі проявляти обережність. Не можна різко гальмувати та міняти напрямок руху. Гальмувати слід плавно, не виключаючи муфти зчеплення.

3.17. При буксуванні не можна підтримувати і підштовхувати руками чи ногами підкладені під колеса предмети.

4. Після закінчення роботи

4.1. Поставити комбайн на місце стоянки, опустити жатку, загальмувати і під колеса підкласти упори.

4.2. Оглянути, почистити комбайн, привести в порядок робоче місце.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора