Урок №5 Тема: Дефекти шатунів, колінчастого вала
Повторіть!
З предмету "Трактори"- будову та роботу кривошипно-шатунного механізму.
Зверніть увагу!
Ефективним при визначенні прихованих дефектів під час дефектування колінчастих валів є впровадження розробленного в ІМЄСГ УААН методу вільних коливань з застосуванням комп'ютерної установки "Удар".
Теоретичні відомості!
Основні дефекти і способи ремонту колінчастих валів
|
Зверніть увагу!
Після ремонту і відновлення колінчасті вали обов’язково балансують динамічно окремо і разом з муфтами зчеплення на балансувальних машинах БМ-У4 або КИ-4274
Основні дефекти і способи ремонту шатунів
|
Способи відновлення поршневих пальців.
- холодне роздавання з наступним гартуванням в маслі;
- гідротермічне роздавання (нагрівання СВЧ на установці ЛПЗ-107 до 790 - 830 0С протягом 20 - 25 с і пропускання через отвір холодної води під тиском 0,4 0,5 МПа протягом 14 - 16 с) з наступним шліфуванням за довжиною (торцеве) і діаметром;
- хромування (осталювання).
- Зверніть увагу!
-
Після відновлення поршневі пальці шліфують на безцентрово- шліфувальному верстаті і полірують до шорсткості Яа = 0,16 - 0,32 мкм.
Питання для самоконтролю
- Назвати можливі дефекти колінчастих валів і способи їх усунення.
- Яка послідовність обробки шийок колінчастих валів до ремонтного розміру?
- Назвати можливі дефекти шатунів і способи їх усунення.