Головні завдання методичних комісій ліцею
Дата: 30.08.2022 10:15
Кількість переглядів: 355
Головні завдання методичних комісій
- Вивчення навчальних планів, програм, інструкцій, наказів з питань змісту і організації навчально – виховного процесу.
- Вивчення стану навчально – виховної роботи і якості знань здобувачів освіти, здійснення заходів, направлених на підвищення рівня їх підготовки.
- Удосконалення навчально – виховної роботи, виробничого навчання і впровадження наукової організації праці в навчальний процес.
- Вивчення, узагальнення і розповсюдження передового педагогічного досвіду роботи педагогів.
- Здійснення заходів по підвищення кваліфікації і педагогічної майстерності педпрацівників.
- Надання допомоги педагогам в організації виховної роботи з здобувачами освіти.
- Здійснення заходів з пропаганди педагогічних і науково – технічних знань.
- Розробка і впровадження заходів по здійсненню міжпредметних зв`язків при вивченні предметів загальноосвітньої і професійно – технічної підготовки.
- Розробка методичних рекомендацій з важких тем навчальних програм.
- Розгляд змісту завдань до ДКА, тематики контрольних і перевірочних робіт, обговорення підсумків атестації.
- Впровадження заходів по здійсненню єдиних педагогічних вимог до загальноосвітньої та професійної підготовки здобувачів освіти.
- Надання педагогам допомоги в складанні і ведені документації з планування навчально – виховної роботи в групі.
- Розробка заходів з покращення роботи навчальних кабінетів і лабораторій та комплексно – методичного забезпечення предметів і професій.
- Проведення теоретичних семінарів, конференцій, семінарів – практикумів, екскурсії в інші навчальні заклади тощо.
- Проведення відкритих уроків, конкурсів професійної майстерності, змагань тощо.
Приблизні напрями планування
1. Підвищення теоретичного і наукового рівня педагогів.
2. Організація методичної підготовки педпрацівників на основі передового педагогічного досвіду і досягнень методики, педагогіки і психології.
3. Вивчення, узагальнення та розповсюдження передового педагогічного досвіду.
4. Вивчення якості знань здобувачів освіти.
5. Контроль за проходженням та виконанням програм.
6. Позакласна робота викладачів – предметників.