A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Великоновосілківський професійний ліцей

Головні завдання методичних комісій ліцею

Дата: 30.08.2022 10:15
Кількість переглядів: 355

Головні завдання  методичних комісій

  1. Вивчення навчальних планів, програм, інструкцій, наказів з питань змісту і організації навчально – виховного процесу.
  2. Вивчення стану навчально – виховної роботи і якості знань здобувачів освіти, здійснення заходів, направлених на підвищення рівня їх підготовки.
  3. Удосконалення навчально – виховної роботи,  виробничого навчання і впровадження наукової організації праці в навчальний процес.
  4. Вивчення, узагальнення і розповсюдження передового педагогічного досвіду роботи педагогів.
  5. Здійснення заходів по підвищення кваліфікації і педагогічної майстерності педпрацівників.
  6. Надання допомоги педагогам в організації виховної роботи з здобувачами освіти.
  7. Здійснення заходів з пропаганди педагогічних і науково – технічних знань.
  8. Розробка і впровадження заходів по здійсненню міжпредметних зв`язків при вивченні предметів загальноосвітньої і професійно – технічної підготовки.
  9. Розробка методичних рекомендацій з  важких тем навчальних програм.
  10. Розгляд змісту завдань до ДКА, тематики контрольних і перевірочних робіт, обговорення підсумків атестації.
  11. Впровадження заходів по здійсненню єдиних педагогічних вимог до загальноосвітньої та професійної підготовки здобувачів освіти.
  12. Надання педагогам допомоги в складанні і ведені документації з планування навчально – виховної роботи в групі.
  13. Розробка заходів з покращення роботи навчальних кабінетів і лабораторій та комплексно – методичного забезпечення предметів і професій.
  14. Проведення теоретичних семінарів, конференцій, семінарів – практикумів, екскурсії в інші навчальні заклади тощо.
  15. Проведення відкритих уроків, конкурсів професійної майстерності, змагань тощо.

                           Приблизні напрями планування

     1. Підвищення теоретичного і наукового рівня педагогів.

      2. Організація методичної підготовки педпрацівників на основі  передового педагогічного досвіду і досягнень методики, педагогіки і психології.

      3. Вивчення, узагальнення та розповсюдження передового педагогічного досвіду.

     4. Вивчення якості знань здобувачів освіти.

     5. Контроль за проходженням та виконанням програм.

     6. Позакласна робота викладачів – предметників.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора